Platforma socială GirlCrew a început cu 60 de dolari. „Nu am plătit pentru spațiul de birouri, deoarece am lucrat de acasă”, a declarat Pamela Newenham, fondatorul și unul dintre CEO GirlCrew, pentru CNBC.com.
Înființată în 2014, platforma GirlCrew le ajută pe femei să-și găsească prieteni noi în vecinătate, prin participarea la chat-uri online sau stabilirea unor evenimente.
Platforma a fost lansată în Dublin, Irlanda și are acum 100.000 de membri în peste 45 de orașe, inclusiv în New York, Melbourne și Toronto. Când vine vorba de investiția de 60 de dolari, aceasta a fost canalizată spre crearea de conținut.
„Aveam nevoie de ajutor cu conținutul de divertisment, care să fie distribuit la scară largă și care să aducă oameni pe site-ul GirlCrew”, a declarat una dintre șefele rețelei sociale. Potrivit lui Newenham, când au început totul, nu aveau cunoștințe tehnice suficiente sau bani pentru a înființa platforma – astfel încât au mizat pe factorul autodidactic.
„Am învățat că putem utiliza alte rețele pentru a ne construi ideea și a testa business-ul și apoi am început să construim propria platformă”.
De fapt, fetele nu au renunțat la joburile full time, până când nu au știut că afacerea lor va avea succes.
„Ne-am păstrat locurile de muncă cu normă întreagă și am lucrat în timpul liber la GirlCrew, am încercat mai multe surse de venit, am crescut în orașele mari”, a spus Newenham.
„Inițial, am externalizat dezvoltarea aplicației noastre și această a fost una din marile noastre erori. După ce am pierdut bani, am decis să dezvoltăm aplicațiile in-house”, a povestit antreprenoarea.
După ce a lansat o aplicație în 2017 și s-a extins la nivel global, se pare că GirlCrew a evoluat foarte mult, față de momentul 2014. Potrivit lui Newenham, grupul speră ca peste cinci ani să se poată alătura altor platforme prin listarea la bursă. „Ne-am dori foarte mult să lansăm o ofertă publică inițială!”, a mai spus Newenham.